lunes, 30 de mayo de 2016

A TERCEIRA

Cando un chega tarde nin oe misa nin come carne.Na miña casa coma son moi precavidos quedaba inda carne para repartir e unhas cuantas misas para comulgar...

A miña irmá a punto de casarse, o meu irmán universitario perdido e eu en pañais....que cuadro!!!A Maru o borde do colapso e o Cortón encantado porque lle viña outro xoguete.

Non me poido queixar...mimos non me faltaban.

 Na miña irmá sempre tiven unha segunda nai, ela foi ensaiando conmigo ata que enseguida asomou a Paula a cabeza.

Co meu irmán aprendín quen era Miguel Ríos, as pelis de terror e a ser do Atlético.

Fun unha filla única rodeada  de irmáns grandes e de sobriños que acabaron sendo meus irmáns.Fun a pequena da familia por moi pouco tempo, pero moi intenso.Teño moitos recordos de eses anos con eles, e todos moi felices. 

Son a pequena do Cortón e da Maruja,a filla máis nova, irmá da Toti e do Jose.

No hay comentarios:

Publicar un comentario